31.07.2008

Sansüre devam!

You Tube'dan sonra şimdi de Dailymotion.com video paylaşım sitesine erişim mahkeme kararı ile durdurulmuş, blogumu Türkiye'den takip edenler ne yazık ki videoları göremeyecekler.

Bu sansürü aşmak için çözümleri olan renkdaşlar lütfen yorum bırakarak bunu paylaşınlar.

Güncelleme (03/08/2008)

Modemimin DNS ayarlarını OpenDNS numaraları ile değiştirdim, artık youtube ve dailymotion gibi bloke edilmiş sitelere girebiliyorum. TTNet kampanyası ile verilmiş olan Airties modemler DNS ayarlarını değiştirmenize izin vermiyor, onun çözümünü de bu adreste buldum, uyguladım, işe yaradı.

Etiketler: , , , , , , , ,

5 Comments:

Anonymous Adsız said...

Biz yurt disindan bol bol guzel guzel seyrediyoruz sitenizdeki guzel videolari, sagolun!

1/8/08 00:53  
Blogger B. said...

hocam ktunnel.com üzerinden youtube'a rahatça girip link verebilirsiniz ama sanırım videoyu bloga koyamayacaksınız.
çok ters bir durum :(

1/8/08 16:56  
Anonymous Adsız said...

ya bu ne biçim iş bole saçmalık mı olur ne yapmaya çalışıyorlar
bu gidişle bütün video sitelerini kapatacaklar bakalım sırada hangi video sitesi var

2/8/08 14:56  
Anonymous Adsız said...

DNS ayarlarınızı 4.4.4.2 ve 4.4.4.1 olarak ayarlarsaniz, dailymotion'a girebilirsiniz, dökümanları google'da bulabilirsiniz.

2/8/08 23:44  
Anonymous Adsız said...

bunlar artık bizim vidyo izlememeizi de istemiyolar

ama ben vtunnel.com dan rahatça girebiliyorum

ayrıca vidyoları ekleyen arkdaşa çok teşekkürler.

6/8/08 00:40  

Yorum Gönder

<< Home