20.09.2007

Fenerbahçe 1 Inter 0



Muhteşem futbol, rakibi ezen, bitiren mücadele ve Alex de Souza. İşte size dün gecenin özeti. Ben inanın uzun bir zamandır bu kadar iyi top oynayan bir Fenerbahçe izlemedim. Maçta beğendiklerim Deivid, Alex, Wederson ve Deniz. Maçın sonlarına doğru Deniz biraz yoruldu ve iki oyuncu değişiklik hakkı daha olan Zico bu haklarını kullanıp hem biraz zaman çalabilirdi hem de yorulan bir kaç oyuncu yerine defansı güçlendirecek oyunucuları oyuna sokabilirdi.

Inter'in sakat ve cezalı oyuncularının fazla olması yüzünden yenildiği savına katılmıyorum ben zira Zico'nun dediği gibi "Inter Interdir" ve Alex'in dediği gibi "Inter'in yedekleri bile ülkelerinin milli takımlarında banko oynayan kaliteli oyunculardır". Hem yedekler daha iştahlı oynarlar, bakın bizim yedeklere, Gaziantep'i darma dağan etmediler mi?

Rize beraberliğinden beri hergün gazetelerde ve sabah/akşam evden işe, işten eve giderken radyolarda bir çok futbol adamının (!) ve futbol severin Fenerbahçe'nin Inter'den nasıl fark yiyeceğine, Zico'nun Perşembe sabahı ülkesine nasıl gönderileceğine ve bunlara benzer bir çok felaket senaryona dair yorumlar okudum, dinledim. Hele Fenerbahçe taraftarı olamayacak bazı insan müsfettelerinin gözleri dönmüşçesine Fener'e nasıl saldırdığını gördükçe "acaba kazanırsak bu zavallılar ne diyecekler" diye düşündüm, "acaba kazanırsak ben onlara ne derdim" diye de düşündüm. Fazla uzatmadan "hepinize kapak olsun" derdim herhalde diye de aklımdan geçmişti. Severek takip ettiğim Almankale blogunun yazarı Utku'da bugün bir "kapak olsun" yazısı yazmış, keyifle okudum, tavsiye ederim.

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home