6.11.2006

Antu.com'dan harika bir 6 Kasım klibi


http://www.youtube.com/watch?v=BgXpC4Dq3mY

Bugün 6 Kasım, neşe doluyor insan... Kafiyesiz oldu ama neyse, gün boyu 6 Kasım'la ilgili mailler yağdı durdu, sağolsun tüm Fenerbahçe'li arkadaşlarım onlara gelen mailleri ki bunların çoğu resim veya slide show içeriyor, bana da yolladılar, tabi ben de tanıdığım tüm eziklere aynen forward ettim. Bu arada Antu.com'un hazırladığı klibi seyrettim ve çok hoşuma gitti aşağıda sizinle de paylaşmak istedim. Eğer kendi bilgisayarınıza indirmek isterseniz, klibe buradan ulaşabilirsiniz. Hazır Antu.com'dan ve eziklerden bahsetmişken, antu'da komik bir de haber okudum, onun ardesi de burada.

Etiketler: , , , , , , , , , ,

1 Comments:

Anonymous Adsız said...

Sağolasın kardeş.Bende bayağı aramıştım.Bulamamıştım.Çok sağol

8/2/09 14:36  

Yorum Gönder

<< Home