25.10.2006

10.000 kişi!

Bundan iki ay önce, 23 Ağustos 2006, Çarşamba akşamı Fenerbahçe futbol takımı Şükrü Saracoğlu stadında UEFA Şampiyonlar ligi ön eleme maçı rövanşında Dinamo Kiev'i ağırlamak için sahaya çıkmak üzereydi, ilk maçı Kiev'de 3-1 kaybetmişler, turu geçmek için avantajı Dinamo'ya vermişlerdi. Fenerbahçe seyircisi Saracoğlu'nu tıklım tıklım doldurmuş, hep bir ağızdan "bizler inandık siz de inanın, bizim için bu maçı alın..." diye bağırıyorlardı, stadın akustiği ile birlikte çıkan ses inanılmazdı. İşte o dakikaları Maraton üst trübünden digital kamerama kaydettim. Ertesi gün de bu müthiş tezahürat görüntülerini YouTube'a yükledim. Aradan geçen iki ay boyunca (ben bu satırları yazarken) toplam 9.945 kişi benim çektiğim bu videoyu seyretmiş. Düşünecek olursanız, ülkemizde çekilen bir çok yerli film bile bu kadar kişi tarafından izlenmiyor. Nerdeyse 10.000 kişi tarafından izlenmiş olan, 20 saniyelik "Taraftar dediğin böyle olur!" adlı filmimi hala seyretmediyseniz ve seyretmek istiyorsanız bu paragrafın en sonunda linkini bulacaksınız, linki aşağıya koydum çünkü bu paragrafı okumayı bitirmeden filme gitmenizi istemiyorum. Son bir uyarı: sesli seyredin ve alıcınızın ayarı ile oynamayın :) zira duyacağınız sesin şiddeti kendinden yüksek. Bakalım 10 bininci seyreden kim olacak. Lafı daha fazla uzatmadan sizi filmime yönlendireyim.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home