14.05.2009

Finalmente!

Sonunda!



Fenerbahçe Yönetim Kurulu İspanyol hoca ile yolları ayırma kararı almış. Bu gecikmiş karara çok sevindim, hem de sanki şampiyon olmuşuz kadar sevindim, ne kadar üzücü aslında. Koskoca bir sezon ve milyonlarca Euro ziyan oldu gitti.

Adiós abuelo. No volver aquí, nunca.

Düzeltme & ilave (15.05.2009): Fenerbahçe Kulübü, Aragones'in görevine son verildiğine dair haberleri resmi sitesinden yalanladı, ancak Yönetim Kurulu'nun aldığı karara göre İspanyol hocanın ligin son üç haftasında da takımın başında sahaya çıkacağı, ligin bitmesini takiben hocayla yolların ayrılacağı sızan haberler arasında. Anlayacağınız üç hafta daha dedeye dayanmak zorundayız gibi gözüküyor. Gideceği günü sabırsızlıkla bekliyorum.

Etiketler: , , , , , , , , ,

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home