4.04.2008

Temizliğe devam!

İsmet Arzuman hakemliği bıraktı!

Çimlere basma İsmet, çimleri eziyorsun...

Evet müjdemi isterim! Seneler senesi Fenerbahçe'nin sayısız puan kaybına yol açan, bir çok Anadolu takımının canını yakan, ligin son haftalarında düşme kalma mücadelesi veren takımların maçlarında verdiği kararlarla eleştirileri üzerine çeken, Saracoğlu'nda binlerce taraftarın, kendisini çimlere basmamaya davet ettiği, Türk hakemlik müessesesinin yüz akı (!), Ulusoy yönetiminin tetikçisi İsmet Arzuman bugün hakemliği bıraktığı açıkladı. Yaptığı açıklamaya bakılırsa MHK'nın zoruyla bu kararı vermiş gibi gözüküyor.

Bakın Arzuman açıklamasında ne demiş; "Yeni Federasyon ve Merkez Hakem Kurulu (MHK) göreve gelmeden bir gün önce, ben dahil birkaç hakem arkadaşım ile ilgili bazı gazetelerde çıkan haberler üzerine MHK Başkanı ve Federasyon Başkanı ile yaptığım bire bir görüşmelerde, benimle ilgili bir sorun olmadığını söylediler. Yollarımızın ayrılacağına dair herhangi bir şey söylemediler. Fakat bu yaşanan 8 haftalık periyotta maç verilmemesi, beni kamuoyunda bir açıklama yapma zorunluluğuna sevk etti. Ülkemizde futbolda belli bir seviyeye gelmiş biri olarak bu yaşananları içime sindiremedim. Çok severek yaptığım, beni tüm Türkiye’nin tanıdığı bir insan yapan futbol hakemliğimi burada üzülerek sonlandırıyorum."
Ne diyim? Darısı Kuddusi Müftüoğlu, Cüneyt Çakır ve Selçuk Dereli'nin başına. Ulusoy'un bıraktığı kokuşmuş enkazda yapılan temizliğin devamını diliyorum.

Etiketler: , , ,

1 Comments:

Blogger B. said...

yavaş yavaş hepsi...

5/4/08 01:56  

Yorum Gönder

<< Home