21.01.2008

Fenerbahçe Kayıp İkizleri Birleştiriyor!

MaldonadoMehmet Topuz

Hiç dikkatinizi çekti mi? Maldonado ve Mehmet Topuz ne kadar benziyorlar birbirlerine. Biri Fenerbahçe'ye geldi gelecek, diğeri ise gelmek istiyor ama Kayserispor satmak istemiyor. Bu iki furbolcuyu beraber Fenerbahçe forması altında seyretmek ne kadar keyifli olurdu. Bizim spor medyası da ikisini yan yana getirip "kayıp ikizler buluştu..." gibi geyikler yaparlardı. Neyse bu benzerliği önce ben fark ettim ve herkesden önce ben yazayım dedim. Olur da yarın bir gün Kayserispor fikrini değiştirir ve M.Topuz Fenerbahçe'ye gelirse, ikizler geyiğini ilk ben yapmıştım diyebilirim. :)

Etiketler: , , , , , ,

2 Comments:

Blogger Fenerbahçeli said...

Bu geyik tutar... Ama birini bile göremedik henüz(!)

23/1/08 00:48  
Anonymous Adsız said...

olum bi zamanlar sen de bu elemanlara benziyodun...

p.

23/1/08 02:30  

Yorum Gönder

<< Home