26.01.2007

Nerde kalmıştık?

Evet sonunda devre arası tatili bitiyor ve Turkcell Süper Lig'in ikinci yarısı bugün başlıyor. Fenerbahçemiz 100. yılındali ilk resmi lig maçına bu akşam çıkacak. Hedef kalan 17 maçlık maratonun ardından sezonu şampiyon olarak bitirmek. Kayseri Erciyesspor maçı için takımımız dün Kayseri'ye gitti. 17 kişilik kadroya sakatlığı geçmesine rağmen Zico'nun maç eksiği olduğunu düşündüğü Kezman alınmamış. Forvette bu akşam Deivid'i seyredeceğiz gibi gözüküyor.
Takımımız ikinci yarıya bir Cuma maçı ile başlıyor, oldum olası şu Cuma maçlarını sevemedim. Sezonun ilk yarısında 3 maçımızı Cuma oynamışız, 6S 1, BJK 3, TS'de 2 maçını Cuma akşamı oynamış. Aşağıdaki tabloda FB'nin ve TFF yalakası üç takımın sezonun ilk yarısındaki maç günlerinin dağılımını görebilirsiniz.



İlginç bir tablo değil mi? TS'nin 2 Pazartesi maçı oynaması, BJK'nin maçlarının %65'ini Pazar oynaması, 6S'nin sadece 1 Cuma maçı oynaması. Kesin bu tablonun ardında da TFF'nin ince Bizans oyunları vardır. Neyse onlara rağmen bu sene şampiyon olacağız, ben buna inanıyorum. Takıma ikinci yarıda başarı ve şans diliyorum. Bu arada benim gibi "ben artık maça gitmeyi özledim, Saracaoğlu'nu özledim" diyenler 14 Şubat'a kadar beklemek zorundalar. O.Ç. TFF'nin verdiği cezalar yüzünden Kadıköy'deki ilk maçımız olan Gençlerbirliği (30 Ocak, Fortis Türkiye Kupası çeyrek final ilk) maçı seyircisiz, lig de oynayacağımız ilk maç olan Gençlerbirliği (2 Şubat, Turkcell Süper Lig 19. Hafta) maçı da saha kapama cezamız yüzünde İzmir Atatürk Stadı'nda oynanacak. Yani Kadıköy'deki ilk seyircili maç 14 Şubat, Çarşamba akşamı oynayacağız AZ Alkmaar maçı olacak. Seyirci o maça nasıl bir özlemle gidecek artık varın siz düşünün.

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , ,

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home