14.06.2006

Doğan Telekom'un Ara Kart'ından Uzak Durun!

Dün Doğan Telekom'un internet sitesinden 150 kontörlük Ara Kart Universal almak istedim. Dünya Kupası maçına gidiyorum ya, cep telefonumla konuşup bir ton roaming ücreti ödemektense, telefon kartı ile konuşurum dedim. Ara Kart'ın web sitesinde gerekli tüm alanları doldurup kredi kart numaramı da (sanal kart) girdikten sonra "Tamam" tuşuna bastım, karşıma aşağıdaki sayfa çıktı!



Ben de Müşteri İletişim Merkezleri'ni aradım. Bu arada da bankamın sitesine girip kredi kartı işlemlerimde "açık provizyonlar" kısmına baktım, Doğan Telekom kartın bedeli kadar bir provizyon işlemi yapmış, yani o kadarlık miktarı limitimde bloke etmiş, müşteri temsilcisi yukarıdaki uyarı ekranında yazdığı gibi birkaç dakikada işlemi tamamlayamadı. Beni sürekli beklemeye alıp bir yerlerden bilgi alıyordu. Sonun da "lanet olsun" dedim, doğru dürüst internetten satış sistemi kuramamış şirketin telefon kartı da zaten büyük ihtimalle çalışmaz diyerek paramın kartıma iade edilmesini istedim. İşe evvelsi gün başlamış bir tutuklukla telefondaki müşteri temsilcisi (!) bayan bunu ilgili birime ileteceğini söyledi. Tabi iade işleminin ne kadar süreceğini sorduğumda bunu bilmediğini ama ilgili birime talebimi ilettiğini söyledi. Teşekkür edip telefonu kapattım. Doğan Telekom'un Hürriyet Gazetesi binasındaki şirket merkezini aradım, bir kaç kişiye derdimi tekrar tekrar anlattıkran sonra sonunda ilgili kişiye bağlandım. Konuştuğum bayan konuyla ilgileneceğini ve bana geri döneceğini söyledi, telefon numaramı aldı ve kapattık. Yaklaşık yarım saat sonra beni aradığında paramın kartıma iade edileceğini söyledi. Bu sabah yine kredi kartı işlemlerime girip baktığımda dünkü provizyon işleminin, işleme dönüştüğünü gördüm, yani param iade edilmemişti. Tabi yine şirket merkezindeki bayanı aradım paramın iade edilmeğini duyunca şaşırdı (!) hemen ilgileneceğini söyledi. Bir süre sonra bir müşteri temsilcisi beni aradı ve paramın kartıma iade edildiğini söyledi, internette baktım, "iadeyi göremiyorum" dedim, "gün içinde tekrar kontrol edin iadeyi göreceksiniz" dedi. Uzun lafın kısası 22 YTL'yi geri alabilmek için uğraşıp duruyorum. Siz siz olun Doğan Telekom ve onun Ara Kart'ından uzak durun. Dertsiz başınıza dert almayın. Blog'uma bu post'u yapıştırır yapıştırmaz yukarı da yazdıklarımı bir kaç tüketici sitesine de post edeceğim.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home